Arvioitu lukuaika: 3 minuuttia
Keskellä talven pimeyttä Suomen Itsenäisyyspäivä tuo mukavan valonpilkahduksen, jolloin kokoonnumme perheen ja ystävien kanssa yhteen. Kysyimme kuudelta suomalaiselta Volt-myyjältä, miten he viettävät päivän ja mitä he aikovat pukea päälleen.
Topi Välimäki – Volt Vantaa Jumbo
– Aion viettää päivän perheen ja ystävien kanssa ja rentoutua heidän kanssaan! Illalla suunnittelen katsovani ilotulituksia, ja sen jälkeen katson perinteisesti "Linnan juhlat" televisiosta, kertoo Topi Välimäki, myyjä Volt Vantaa Jumbossa.
Topi aikoo pukeutua raidalliseen kauluspaitaan, lämpimään villableiseriin ja sinisiin farkkuihin. Ulos hän meinaa pukea pitkän villakangastakin ja lämpimän kaulahuivin.
– Koska Suomessa on talvi ja kylmää, haluan pysyä lämpimänä ilotulituksia katsellessani. Haluan myös kunnioittaa juhlapäivää pukeutumalla siististi, mikä auttaa minua pääsemään juhlatunnelmaan.